مصاحبه آرشیو خبر ها
از یوونتوس باید ترسید

از یوونتوس باید ترسید

مدافع تیم فوتبال کیه وو ، نیکولاس فری صرف نظر از نتایج درخشان تیمش در دو هفته ابتدایی لیگ از یوونتوس به عنوان تیمی "ترسناک" یاد کرد .

"الاغ های پرنده" بعد از گذشتن دو هفته از آغاز فصل ، با توجه به پیروزی شگفت انگیز 4-0 مقابل لاتزیو پیش از تعطیلات مربوط به مسابقات ملی ، در صدر رقابت ها قرار دارد.

از سوی دیگر ، بانوی پیر دو هفته آغازین فصل را با شکست مقابل اودینزه و رم پشت سر گذاشتند و در بازی پیش رو به دنبال اولین امتیازات خود از این رقابت ها هستند.

"برای شروع فصل قطعا نمی توانستیم انتظار شرایطی بهتر از این را داشته باشیم."

"در حال حاضر ما در عین انتظار برای بازی با یوونتوس از شرایطمان لذت می بریم. صرف نظر از نتایج ابتدای فصل این تیم ، یوونتوس تیمی ترسناک است ، به خصوص در ورزشگاه خانگی خود."

"آیا امسال سال آلبرتو پالوسکی است ؟ امیدوارم چنین باشد ، چون با این اتفاق ما فصلی به مراتب آرام تر از سال گذشته را خواهیم داشت."

"ما دلیل این شروع فوق العاده را نمی دانیم. اما چیزی که اهمیت دارد استمرار بخشیدن به این نتایج شگفت انگیز و جمع آوری حداکثر امتیازات ممکن است. قطعا 7 گل زده در مقابل تنها 1 گل خورده آمار قابل توجهی است."

"رولاندو ماران؟ شرایط مقابل لاتزیو سخت بود ، ولی او به خوبی فشار ها را کنترل کرده است و مارا چه از نظر ذهنی و چه از نظر جسمی مهیا تقابل با یوونتوس کرده است."

"پیوستن سیمونه په په ؟ او باید تلاش زیادی برای بهبود شرایط فیزیکی اش از خود نشان دهد. سرمربی تیم نیز در حال کمک به او برای آشنا شده با فضای باشگاه است."

"او بازیکنی است که می تواند ما را به سطحی بالاتر ببرد ، او می تواند بازیکن سرنوشت سازی باشد."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: